Tankar..

Overkliga hjärnspöken idag. Vill lägga mig och sova bara.. men man kan ju inte sova hela tiden..
Har nyss kommit hem från träningen.. första body pump passet för året (!!!) kul faktiskt.. inte en dag för tidigt!

Igår handlade vi det sista för bröllopet! Nu är det bara färgning och naglar kvar :) Känns kul!  Var hos Nicklas och Jenny förut... De är ju lugna som filbunkar medans jag är stressad till tusen.. men det kan ju bero på att jag ska hålla tal - vilket jag aldrig gjort förut. Kommer stamma, prata för fort och göra alla fel man kan göra... men men :)

Nej nu blir det mat och film. Avocado med räkor, rökt lax med broccoli och kokt ägg.. lyxigt värre..eller inte?!


Nattis!

Yohanna- is it true - grym låt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0