Tröttis!

Är trött som satan.. skräll va? Sängen väntar på mig nu.. eller rättare sagt : Den SKRIKER efter mig :)
Min helg i bilder:

Fredag : Möhipppa för Jenny, super trevligt! Hade picknick i drottningholm sen bar det av till Ekerö för Ponny trav.. skit kul verkligen!
Final..     .. ja vann!!

Har jobbat extra i helgen..natt både fredag och lördag. Denna gång stod vi på Scandic Malmen på söder. Rikitgt kul faktiskt - inte ofta man kan umgås och få betalt samtidigt!
 Kostym är inte rikigt min grej :) Dock ett måste när vi jobbar!!

Lördag: Var i stugan och grejade hela dagen... vissa iaf ;)

Söndag : Stugan igen - Vlad och Karin var där och jag hade gjort taco paj! Fan va bra ja är!!

Månadag: Back to work!!!

I morgon är det jobb och middag med Josef..
Nu är det kvällen! Nattis..






Kommentarer
Postat av: monica

Fan va bra du e!! Du får ju givetvis köra in Lilleman åt mig!! Kram kram

2009-08-10 @ 21:23:11
Postat av: Jenny

Monica : Så gärna, så gärna :) Säg bara till.. kanske vi hinner med en fika på köpet! Kram kram

2009-08-11 @ 07:47:23
Postat av: Johan

Höörruu du snygging! E du inne och posar på arbetstid va, toaletten vid lilla hotell baren,blir rapport;)



Hälsa Alex han fattat vad de handlar om, chill i solstolen! NO STRESS , Me like ;)



Kramiz



2009-08-14 @ 10:47:17
Postat av: Susanne

Ha ha, det får allt bli en ridtur för dig nästa gång du kommer hem till Värmland!

Kram

2009-08-15 @ 09:31:20
URL: http://dompan.bloggagratis.se
Postat av: Jenny

Ja posar ju ett par gånger varje dag vet du väl? Tydligen populärt här i staden :)



Kramen!

2009-08-16 @ 17:52:46
Postat av: Jenny

Svarade Johan i kommentaren ovan.

Suss: Javisst, då ska du se på ridning i världsklass... eller inte ;)

Kram

2009-08-16 @ 17:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0