Härliga fredag!

Idag har varit en bra dag. Mötet i morse gick toppen, sen gick jag till NK för att informera personalen vidare. Där träffade jag på Alex, Alex och kalle, så vi gick upp och åt lunch tillsammans. Trevligt! Satt och planerade nästa helg! Mina underbara vänner kommer ÄNTLIGEN upp - det ska bli SÅ kul!!!!! Ringde Betty förut och eldade upp.. vill verkligen att allt ska bli så bra som möjligt. Inte ofta A-K, Elina och Hanniz kan åka utan barn.. så jag vill givetvis att de ska tycka det är värt varenda sekund med oss :)

Idag låg det på mitt bord (givetvis) att återkoppla till en tjej som varit inne och provjobbat. Hade varit en helt okej uppgift om det hade varit att tjejen fått jobbet... men nu skulle jag framföra att hon inte fått tjänsten! Hur gör man det på bästa sätt?? Pedagogisk som jag vill tro att jag är, så fixade jag nog det ganska bra...det ländes iaf som hon tog det bra!

Boende ja. Vi får ju inte vara kvar i lägenheten längre än sista november, så på söndag ska vi iväg på en visning. Jag håller tummarna... vill ha, vill ha, vill ha!!!

Nej nu ska jag ut i köket och fortsätta med maten, har varit rikigt duktig i dag och gjort maträtten "allt på ett fat". I morgon bitti väntar en mysig frukost. Var inne på Sibyllegatan idag (där vi har våran stora Blueberry affär) och inhandlade en del goa grejer.. lyx!

Vi hörs då!
kramen!


Kommentarer
Postat av: Annapanna

Åh guud vilka fina kort! Åh guud vad jag hade velat följa nästa helg, men min kassa sviker mig denna gång :( Men man kanske kan få bjud aner dig snart?? Hur går det med husplanerna btw??? PUSS

2009-09-18 @ 22:00:23
Postat av: Anna

Vart har du tagit vägen kära kusin?dåligt med bloggande ett tag nu :-)hoppas allt är bra i allafall och grattis till din nya lägenhet!

2009-10-19 @ 10:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0