Brädad av en telefon?

Har försökt att få kontakt med han jag lever med. Jag undrar hur han definiera "strax"? Jag hörde det ordet för drygt 2 timmar sen, och jag har fortfarande inte fått kontakt. Jag funderar på om jag ska klä av mig naken, ta eld på mig själv och springa omkring och skrika här i lägenheten, men inser ganska snabbt att det skulle vara lönlöst, han skulle fortfarande mummla: "kommer strax älskling". Det är det som kallas kärlek - till tekniken :)
Kan ju ändå inte låta bli att le när han sitter där, som en 5 åring och leker med sin leksak, han har ju trots allt fått den av mig!


 

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Bortskämd blir han! Men så är du ju också världens snällaste:)

2010-02-17 @ 12:07:35
Postat av: Emma

Heello!

Du vilken himla fin lägenhet ni verkar ha! Och apropå blueberry så tycker jag att jag läser om det överallt och blir bara mer o mer sugen på att få smaka på typ allt...:) Så lite stockholm vore inte fel!

Kul att du bloggar igen :D

Kram

2010-02-17 @ 13:55:15
URL: http://efager.blogg.se/
Postat av: Jenny

Anna-Karin: Ja han blir ju det!Hoppas allt är bra med dig och dina :)Puss

2010-02-17 @ 21:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0