SKÅL!

Ja.. eller hurra, eller vad faan som helst : Det är helg!! Har varit en värdelös vecka då man mått som ett jävla pack, med en enda önskan: Att få sova.. sova sova sova! Så nu sitter jag här med ett leende på läpparna, uppkurad i soffan och väntar på film! I morgon är det lördag och det innebär sovmorgon och långis med Si. Därefter bär det iväg till kungsholmen med jobbet för att gå på "salt rummet"(http://www.stockholmsaltrum.se/) Det ska tydligen rena och ha sig :) Då lär de ska få hålla på ett tag om det ska rena mig!!
Finns mycket konstiga och roliga grejer man kan gå på här.. ska faktiskt prova BikramYoga oxå i 40 grader (tack blueberry)men det får bli en annan dag!!

Nej nu mina vänner.. nu ska jag ta helgen!
Hoppas ni har det bra..

Puss!


Kommentarer
Postat av: bella

Bikram yoga Jenny är någonting jag rekommenderar! :)

2010-02-06 @ 02:07:41
URL: http://issie.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0